Vrijwilligers

UNO is een jonge, gezellige, kleinschalige hockeyclub in Utrecht, waarbij hockeyplezier centraal staat en waar we hockey voor heel veel kinderen mogelijk maken. Bijna 300 jeugdleden trainen en spelen elke week competitie, zowel op het veld als in de zaal. Dit alles wordt volledig geregeld door vrijwilligers, namelijk door ouders van kinderen die hockeyen bij UNO. Samen maken we UNO!

Club- & Teamrollen

De verschillende taken zijn verdeeld in teamrollen, zoals coach, teammanager en (hulp)trainers, en clubrollen zoals zaalcommissie, wedstrijdsecretariaat, scheidsrechterscoördinator etc. beide soort rollen zijn onmisbaar voor het draaien van de club.

Om alle taken binnen UNO goed te organiseren zijn we op zoek naar veel meer vrijwilligers! Door met elkaar de taken te verdelen wordt het haalbaar en leuk. Met jouw hulp draag je écht bij en natuurlijk sta je er niet alleen voor!

Samen maken we UNO

Bij UNO hockeyen ca, 300 jeugdleden die wekelijks trainen en competitie spelen, zowel op het veld als in de zaal. Dit alles wordt volledig geregeld door vrijwilligers, namelijk door ouders van kinderen die bij ons hockeyen. De verschillende taken zijn verdeeld in teamrollen (binnen het team). Zoals coach en teammanager.

Coach

De coach begeleidt een team. De coach vertelt bijvoorbeeld op welke plaats je staat, zodat jullie elkaar niet in de weg lopen. Voor de wedstrijd bespreken jullie hoe je die dag het best kunt spelen. Tijdens de wedstrijd geeft de coach aanwijzingen.

Teammanager

Een teammanager regelt allerlei rondom het team, bijvoorbeeld het rijschema en andere organisatorische zaken.

Daarnaast zijn er ook clubrollen zoals onder meer zaalcommissie, wedstrijdsecretariaat, scheidsrechterscoördinator. Deze rollen zijn onmisbaar voor het draaien van de club.

Om alle verplichte taken en andere activiteiten te organiseren zoeken we veel meer vrijwilligers. Door met elkaar de taken te verdelen wordt het haalbaar en leuk. Met jouw hulp draag je écht bij en je staat er natuurlijk niet alleen voor.

Welke kennis en expertise heb jij in huis die we voor UNO goed kunnen gebruiken? Bekijk de rollen op het onderdeel Vrijwilligers