Bereikbaarheid en parkeren

Hockeyclub UNO is gevestigd op Sportpark Vechtzoom (Rio de Janeirodreef 203 A, 3563 VS Utrecht).

Fiets

Onze club is het beste te bereiken op de fiets (ingang Campinadreef of via achterzijde Zandpad/Vechtdijk). Pak een OV-fiets als je met de trein komt. De fietsroute vanaf Utrecht CS langs de Vecht is een aanrader.

OV

Hockeyclub UNO / Sportpark Vechtzoom is ook met het openbaar vervoer goed te bereiken. Vanaf de halte op de Amazodreef (tegenover het Gezondheidscentrum) is het maximaal 5 minuten lopen. Kijk vooraf altijd op 9292.nl

Auto /Parkeren

Iedereen die met de auto komt, moet navoigeren op de Campinadreef. Hier kun je vrijwel altijd makkelijk je auto parkeren. De groenstroken mogen ook worden gebruikt. Als het heel druk is, kan er ook worden geparkeerd op het Zandpad (aan de achterzijde van het park).