Wedstrijdtafel jongste jeugd

Wedstrijdtafel

Elke zaterdag bemant een UNO team in de jongste jeugd de wedstrijdtafel. Dit team zorgt ervoor dat de velden opgebouwd worden volgens het draaiboek en dat alle materialen aan het eind van de ochtend weer worden opgeruimd.

De wedstrijdtafel is ook het visitekaartje van UNO die dag. Je ontvangt de bezoekende teams, wijst ze de weg en spreekt de spelende teams ook even voor en na de wedstrijd.

Elk team komt aan de beurt. Hoe meer mensen uit een team helpen hoe makkelijker & gezelliger we het met elkaar maken! Voor het opbouwen geldt dat er minstens 3 ouders vanaf de start nodig zijn. Voor het afbouwen zijn 2 ouders voldoende en kan ook altijd de hulp worden gevraagd van de teams die net hebben gespeeld. En vergeet niet: je bent met het hele team verantwoordelijk.

Via de teammanagers-appgroep wordt ieder blok het nieuwe schema voor de teams die dienst hebben doorgegeven. Heb je vragen over de wedstrijdtafel of over de planning? Neem dan contact op via wedstrijdtafel@hockeyclubuno.nl.

Bekijk ook het
draaiboek.