Openingstijden

Het clubhuis van UNO is altijd open tijdens (en na) de officiele wedstrijden op zaterdag en zondag. Teams worden hiervoor door de wedstrijdsecretarissen i.s.m. de Barcommissie ingedeeld.

Op woensdagmiddag (van 15.00 tot 18 uur) en vrijdagmiddag (van 16.00 tot 18.15) is het clubhuis open voor ouders en verzorgers. De jeugdteams draaien dan om beurten de bar.

De senioren zijn in de avond zelf verantwoordelijk voor het gebruik (en het schoonhouden) van de bar. De bar is doordeweeks niet (officieel) open. De laaste ronde is doordeweeks uiterlijk om 23.30 uur. Om 24.00 uur dient het sportpark leeg te zijn.

In het weekend is de laatste ronde om 22.30 uur. Om uiterlijk 23.00 uur dient het park leeg te zijn.