Kiezen voor UNO

Wij zijn een jonge, gezellige, kleinschalige hockeyclub, waarbij plezier centraal staat en waar we hockey voor iedereen mogelijk maken. Bij UNO krijgt ieder lid dezelfde aandacht, kwaliteit van trainingen en de mogelijkheden zichzelf (technisch) te ontwikkelen. Kortom: Iedereen op 1!

Hockeyclub UNO is gevestigd op Sportpark Vechtzoom: een prachtig parkachtig sportpark aan de Vecht. Hockeyclub UNO heeft hier twee watervelden en een eigen clubhuis.

Bij UNO krijgt ieder lid dezelfde aandacht, kwaliteit van trainingen, mogelijkheden om zichzelf (technisch) te ontwikkelen. Een club waar iedereen kan sporten, welkom is en waar we samen beter worden.

Alle teams hebben een eigen (gediplomeerde) trainer die wordt aangestuurd door onze technisch managers Mark Ritsma en Hans Ruiter.